Sider

mandag den 19. december 2011

Amagermanden har en dårlig sag

I dag blev Amagermanden så kendt skyldig i stort set alle anklager. "Kun" et fire år gammelt seksuelt overfald, slap han for at blive tiltalt for og spørgsmålet er nu om beviserne mod ham er så tunge, så man med sindsro og god samvittighed kan lade ham rådne op i fængslet resten af livet?


Hvis jeg sad i retten og helt og aldeles blev anklaget for nogen grusomheder, jeg overhovedet ikke havde begået, ville jeg have mere end svært ved at holde en neutral maske - ja, endda være i stand til at blive vred over "forholdene".


Jeg ville helt sikkert BRYDE FULDSTÆNDIG SAMMEN...men Amagermanden er total kold..hvilket vidner om at vi her har at gøre med et afstumpet individ uden de mest nærliggende følelser..






På torsdag får han så sin dom...

9 kommentarer:

  1. han er måske ude om 5-6 år hvor han så kan fortsætte, hvor han slap. En kontrolfixeret type, ud fra hvad man har læst, og et ubehageligt menneske.

    SvarSlet
  2. Jeg nægter at tro på, at den mand er ude om 5-6 år, for her har vi at gøre med en så afstumpet person, at den dom på (formodentlig) livsvarig fængsel, han bliver idømt på torsdag, ikke bare kan forvandles til "nogen få år", hvis han udviser god opførsel.

    Jeg ved godt at sammenligningen er speciel, men politimorderen Palle Sørensen, røg jo i fængsel, for at "blive siddende".

    SvarSlet
  3. Palle Sørensen er da løsladt iflg. Information, mener osse jeg kunne huske det....

    http://www.information.dk/152250

    SvarSlet
  4. Ja Palle Sørensen er løsladt, men der gik vist mere end 30 år før han kom ud igen....

    Jeg tror nu heller ikke på han er ude om 5-6 år, der går mindst 10-12 år før han kan søge benådning.

    Jeg er nu også sikker på at sagen desværre ikke slutter her, for når han så kraftigt bedyrer sin uskyld, så anker han helt sikkert kendelsen (og dommen)

    SvarSlet
  5. En mand uden nosser og rygrad - beklager udtrykket.. (næsten)

    SvarSlet
  6. # jajaja 20 dec 00.04

    Ja, en sølle stymper, en særling, der kun føler sig potent, når han udøver magt og vold.

    Han er forkert sat sammen i hovedet....

    SvarSlet
  7. Til Madonna: Jovist er Palle Sørensen løsladt (og er i øvrigt blevet 84 år), men han sad trods alt inde i rigtig, rigtig mange år.

    Dejligt, at få en kommentar fra dig, søde Helle...måske har du fundet dit nye blog-univers?

    jajaja-og: Det med nosserne er jo så nok lidt forkert i denne sammenhæng, hvis du forstår hvad jeg mener....men jeg forstår til fulde, hvad du mener...

    SvarSlet
  8. Han bør aldrig komme ud igen - dommeren bør smide nøglen i Meridianergraven eller et lignende sted!

    SvarSlet
  9. Frankie - Palle Sørensen sad i 33 år, så blev han sluset ud stille og roligt!

    SvarSlet