Sider

fredag den 9. december 2011

Er de danske håndboldkvinder i verdensklasse?

Det var jo nok engang en sand fornøjelse at følge pigerne i gårsdagens kamp mod Elfenbenskysten. Efter en besværlig start, hvor stillingen efter flere minutter udviste 2-2, kan det da nok være, at der kom liv over forestillingen. Frøken Bille boltrede sig jo så det var en lyst, men fik også serveret nogen lækre bolde fra målvogtersken.


38-17 er jo et utroligt flot resultat - ikke nødvendigvis isoleret set - men vurderet ud fra afrikanernes kamp mod Sverige, hvor de blå-gule i store dele af kampen var på hælene.


(Her skulle jeg så have indsat et billede af et par glade håndboldpiger, men blogspot.com vil ikke som jeg vil).


Aftenens store "finale" mod Sverige, skal for alvor vise, hvor de danske piger befinder sig mentalt, men frankras er allerede af den opfattelse, at holdet faktisk kan komme langt i turneringen og med lidt held er en semifinale absolut indenfor rækkevidde - og i hvert fald er billetten til OL i London meget tæt på at blve udskrevet.


Det bliver knaldhamrende spændende.

3 kommentarer:

  1. Frankie ... Hvor stort/lille er billedet ?

    Jeg retter altid mine til max. bredde 800 Pixels og max. højde 600 Pixels !

    Hvor blev link'et af - tiden løber *DASK*

    SvarSlet
  2. PS: Re. Pigerne - det var SKØNT at se dem rende om hjørner med de tonstunge trunter fra Elfenbenskysten igår og i særdeleshed at se dem tryne trunterne i Tirsdags ... De ER i verdensklasse - 'glæder mig til at se dem igen iaften ;0)

    SvarSlet
  3. OK, jeg tænkte ikke på størrelsen, da jeg fandt billedet..jeg må jo lige teste et eller andet om lidt igen.

    Linket?

    - Ja, jeg får desværre ikke kampen at se i aften, da jeg skal til julefrokost i firmaet.

    SvarSlet