Sider

fredag den 9. december 2011

Kan man virkelig hygge sig i flere blog-universer?

Stormen raser ikke blot udenfor i disse tider, men så sandelig også rundt omkring i diverse blog-universer.
Jeg har jo oprettet mig på blog.dk, men har alligevel ingen planer om at droppe nærværende institution.

Er det korrekt, at man skal skrive en bogstav-kode, hver gang man skal have sendt en kommentar?

..og hvordan får jeg egentlig lagt mit profilbillede ind, for slet ikke at tale om billeder, der skal krydre fremtidige indlæg?

Blog-livet byder på så mange udfordringer.

15 kommentarer:

  1. Yo Frankie ;0)

    Jeg har bemærket at bogstav-kode forlangendet er forsvundet fra flere af Blogejerne !

    Måske sitet lige skal vide at vænne sig til nye deltagere ?

    SvarSlet
  2. Jeg prøver lige en TEST ... !

    SvarSlet
  3. Det var 2 gange MED forlangende - én gang til !

    SvarSlet
  4. Nu har jeg "tilmeldt mig" via e-mail og prøver sidste gang !

    SvarSlet
  5. Heller ikke dér virkede det :0(

    Måske der er en indstillingsmulighed som du selv skal/kan sætte ?

    SvarSlet
  6. Tak for din ihærdige hjælp, Kenny. Det kan jo være, at blogspot.com har sat denne funktion på, for ligesom at sætte en beskeden barriere op, så man lige skal arbejde lidt inden ens kommentar sendes korrekt afsted.

    Hvordan får du sat billeder ind?
    Hvorfor er tidspunktet forkert på min blog-side her? Din seneste kommentar er fra kl. 2:52 !!!

    SvarSlet
  7. Yo Frankie ;0)

    Du skal op i menuen: "Design" - hen til fanen: "Formatering" - ned til: "Tidszone" at sætte den til (GMT+01:00) København - videre til bunden at klikke: "Gem Indstillinger" og Vupti har du det korrekte klokkeslæt ;0)

    SvarSlet
  8. Billeder indsættes ved oprettelse af nye indlæg.

    Din "teksteditor" er lidt mere avanceret og indeholder alle funktioner - det er nærmest som "Word" ...

    SvarSlet
  9. Ih, altså, Kenny - du er et godt og hjælpsomt menneske..nu har jeg i hvert fald lige fået stillet det korrekte tidspunkt ind...så langt, så godt..

    Næste punkt bliver så profilbilledet..og "almindelige" billeder..det bliver knaldhamrende spændende...

    Spørgsmål: Hvorfor er alle kommentarerne ikke nummererede, som vi har været vant til fra TV2-bloggen? Er det et indstillingsspørgsmål eller kan det bare ikke lade sig gøre at få de tal puttet på?

    SvarSlet
  10. Frankie ...

    Anytime gode ven - det er iøvrigt rart at se hvor mange som styrter rundt at hjælpe hvor de kan OG at se hvor spørgelystne TV2's snart X-Bloggere er *s*

    TV2 formåede at hive en masse dejlige mennesker ind i et beundringsværdigt sammenhold - uanset om man var enige eller uenige med hinanden ;o)

    Det med nummereringen må jeg indrømme at jeg også savner - har desværre ikke set nogen indstillingsmuligheder for det :0(

    SvarSlet
  11. ..og nu har jeg lige oprettet et indlæg med et billede af Lars Løkke Rasmussen - hvad siger du så, kære Kenny?

    SvarSlet
  12. Frankie - du ER "lidt af et geni" *GG*

    SvarSlet
  13. Næste øvelse går ud på at du skal etablere et link som åbner en ny side - du har en halv time fra NU *G*

    SvarSlet
  14. Et link som åbner en ny side??

    Hvad sker der så, Kenny?

    SvarSlet