Sider

tirsdag den 13. december 2011

Frankras har ikke glemt jer

Flere af mine læsere på denne blog, har måske gået rundt og været nervøse for, at jeg lige pludselig ikke ville lade høre fra mig, men til alles beroligelse, vil jeg fortsat skrive et indlæg engang imellem, for ligesom at "holde gryden i kog".


Det skal dog ikke være nogen hemmelighed, at jeg er mest aktiv på blog.dk, hvor jeg nu er oppe på at have femten favoritter - og føler mig egentlig udmærket tilpas dér, selvom jeg godt kan se, at bl.a. jeg selv er med til at hæve gennemsnitsalderen på de aktive bloggere (for nu at sige det mildt).


Når TV2-bloggen definitivt lukker og slukker ved årsskiftet, vil jeg derfor være at finde (foreløbig) to steder.

3 kommentarer:

  1. jeg var jo blevet helt bekymret for dit helbred, så godt at høre du er okay herinde ;-)

    SvarSlet
  2. Haha, e-zen...jeg takker for din medfølelse.

    Næ, helbredet fejler såmænd ikke noget - og heldigvis for det, for selvom man er kommet godt op i årene, så er man endnu blevet forskånet for de værste skavanker.

    SvarSlet
  3. Nå!

    Nu ser det ud til i feltet "Kommenter som", at jeg her på din blog, godt kan skrive en kommentar!

    Der står ihvertfald nu Storepolle (Google)!!!

    Jeg beklager derfor til dig, at jeg ikke har svaret dig, på dit indlæg, på min blog!

    Hilsen Storepolle

    ps. nu vil jeg så klikke på punktet "udgiv", for at se om det lykkes her!!!!!

    SvarSlet